קטלוג מותגים ניהול ציי רכב איתור רכבים

שאלות ותשובות נפוצות

מהי מערכת Skylock?

Skylock היא מערכת מיגון ואיתור המתקדמת ביותר בישראל המבוססת על טכנולוגיית GPS וניתנת להתקנה בכל סוגי הרכב : פרטי, מסחרי, משאיות וכלי צמ"ה. המערכת כוללת לחצני שירות ומצוקה המותקנים ברכב ומשדרת ישירות למוקד מבצעי הפועל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.


איך פועלת מערכת Skylock?

המערכת מותקנת ברכב במקום חבוי, על מנת למנוע את גניבת הרכב ואיתורו. במצב של ניסיון גניבה, עקיפת המערכת או גניבה, מתקבלת במוקד Skylock התרעה, הכוללת את כל פרטי האירוע, שם הלקוח ומיקום הרכב. למוקד נהלים מבצעיים ברורים לסיכול הגניבה.


מה כוללת מערכת Skylock?

מערכת אזעקה דו רכיבית המצוידת בשלט עם קוד מתגלגל
2 לחצני מצוקה, ברכב ובשלט, המאפשרים איכון מידי של הרכב במוקד בעת אירוע חריג
דריכה פסיבית של שולל התנועה ושל מערכת האזעקה
שולל עם שני ניתוקים או עלוקה ממוגנת בהתאמה לסוגי הרכב
גלאי תנועה או זעזועים וכן אופציה לשילוב גלאים נוספים
מצב גיבוי למערכת
נטרול המערכת על ידי שלט קוד אישי הניתן לשינוי ע"י הלקוח
סירנה חיצונית
לחצן מצוקה ברכב ובשלט הקוד למקרה חירום וחטיפה


איזה יתרונות יש ל - Skylock ?

Skylock מוכר על ידי כל חברות הביטוח בישראל ומקנה הנחה בפרמיה
ל - Skylock תו תקן של מכון התקנים הישראלי
מערכת Skylock  ידידותית למשתמש ומתחברת לכל סוגי הנעילות המרכזיות ומרימי השמשות
מערכת Skylock משלבת בין טכנולוגית GPS לבין תשתית ממסרים פרטית בתדרי רדיו המשולבים למערך סלולרי, המקנה יכולות קליטה ושידור בשטחי כיסוי של כ- 95% משטח מדינת ישראל, כמעט בכל מזג אוויר.
לSkylock מערך שטח מקצועי, בפריסה ארצית הפועל בשיתוף עם משטרת ישראל ומג"ב.
התקנת Skylock ברכבך תעניק לך את השקט הנפשי שאתה מחפש


ממה מורכב מערך השירות של Skylock?

מערך השירות מורכב ממוקד מבצעי הפועל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. את המוקד המבצעי משלים מערך מודיעין שטח לסיכול גניבות, הפועל בכל הארץ. המוקד מפעיל את מערך השטח, במידת הצורך. במקביל, מוקד השירות מפעיל את התחנות של רב בריח מוטורס. בכל אחת מתחנות השירות שלנו לקוחות Skylock יכולים לבצע בדיקות מיגון, התקנות ורכישת אביזרי שמע ונוחות במחירים הוגנים.

איפה אני יכול להתקין את Skylock?

בכל אחת מתחנות השירות של רב בריח איתור לוויני, בפריסה הארצית. לרשימת התחנות הקלק כאן.


לאחר שהתקנתי Skylock ברכב, האם ניתן לעקוב אחרי?

מדיניות חברת רב בריח איתור לוויני בע"מ מושתתת על חוק צנעת הפרט, ועל פי עקרון זה אף רכב לא נמצא במעקב. רכבי הלקוחות מופיעים על מסכי המוקד המבצעי רק כאשר מתקבלת התרעה על פעילות לא חוקית ברכב או כאשר מתקבל לחצן מצוקה. בסיום האירוע, כאשר המערכת חוזרת למצב תפקוד רגיל, נמחק הרכב מהמסכים. בהתאם לחוק, פרטים מזהים על הרכב ועל הנוהג בו לא יינתנו ללא זיהוי חד משמעי של הלקוח, כפי שפרטיו מופיעים במערכת.


אני מנוי של Skylock, שכחתי את הקוד של השלט, מה עושים?

במוקד Skylock העומד לרשותך 24 שעות ביממה ישמחו לעזור. במידה ולא תצליח לפתוח את רכבך בעזרת השלט, יעמדו לרשותך נציגי השירות וידריכו אותך. לשרות ותמיכה.


התקנתי Skylock ברכב, ואני צריך להכניס אותו לטיפול במוסך, אפשר למסור להם את הקוד האישי?

כן, הדבר אפשרי. אתה יכול להחליף את הקוד בפעולה קצרה ופשוטה. במקרה של טיפול במוסך, קיים במערכת "מצב מוסך" המנטרל את המערכת לזמן של עד 8 שעות. במצב זה ניתן להשאיר את הרכב במוסך, והמערכת לא תידרך באופן פסיבי. בכל מקרה, נציגי השירות במוקד Skylock יוכלו להדריך אותך בכל מקרה או שאלה בנושא.


מה קורה אם שכחתי לנעול את הרכב?

אם לא נעלת את הרכב על ידי השלט, המערכת תידרך באופן פסיבי, כלומר תוך מספר דקות לא יהיה ניתן להניע את הרכב. בנוסף לכך, כל פתיחת דלת תגרום לאזעקה ולהתראה במוקד סקיילוק.


ניתקתי את יחידת האיתור. האם אני עדיין יכול להניע את הרכב?

בוודאי. אין כל קשר בין ניתוק יחידת האיתור לבין הנעת הרכב.

 

מדוע לא התקשרו אלי מהמוקד כאשר האזעקה פעלה?

מערכת Skylock מאפשרת למוקדנים לבחון כל אירוע ברכב לפרטי פרטים. כשהאזעקה ברכב מתחילה לפעול, מתקבלת התרעה במוקד. נציגי המוקד יכולים לבחון מרחוק ובמדויק את הסיבה להפעלת האזעקה ולפעול בהתאם. בכל מקרה, אנו משתדלים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר ולעזור במידת הצורך.


אני נוסע לאילת, האם ל - Skylock יש כיסוי גם בדרום הארץ?

תשתית הממסרים הפרטית של חברת רב בריח איתור לוויני בע"מ פרוסה מגבול הצפון ועד אילת ומכסה למעלה מ- 95% משטחה של מדינת ישראל. תשתית זו מאפשרת לך, הלקוח, לקבל את האיתור המקסימלי והטוב ביותר לרכבך, אתה יכול לנסוע בראש שקט גם לאילת.

מה קורה במידה והרכב שלי נגנב ואני נמצא בחו"ל ולא ניתן להשיג אותי?

במידה והחברה תגיע למסקנה שהרכב נגנב היא תנסה לאתרו גם במקרה שלא ניתן יהיה להשיג אותך.

אני עומד לקנות רכב יד שנייה ובו מותקנת מערכת Skylock . איך מתחברים לשירות שלכם?

כל מה שאתה צריך לעשות זה להתקשר בהקדם למחלקת השירות: 08-9424242 שלוחה 2 .


מהי תדירות החיוב בגין דמי המנוי ?

אחת לרבעון עבור 3 חודשים קדימה. במידה ואתה מעוניין בתנאי תשלום אחרים, ניתן להתאימם לצרכיך.


מהי תקופת האחריות ל - Skylock ?

שנה מיום ההתקנה, במערך התחנות שרות וההתקנה ועל ידי מתקינים ניידים של רב בריח מוטורס. ניתן להאריך את תקופת האחריות, בתשלום חודשי קבוע. לקבלת פרטים ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות לקוחות. ברכישת רכב חדש עם Skylock מהיבואן - עליך לברר עם היבואן.

מה כוללת האחריות?

  • קבלת שרות מכל אחת מתחנות רב בריח מוטורס או על ידי מוקד skylock, המאוייש 24 שעות ביממה.
  • בדיקה חינם למערכות המיגון והנפקת אישור מיגון לחברת הביטוח.
  • תיקון שלט רחוק  (לא כולל נזק כתוצאה משבר או קורוזיה).

לידיעתך, האחריות בתוקף כל עוד דמי המנוי משולמים כסדרם.

מה לא כוללת האחריות?

  • מקרה שריפה או קצר שמקורו אינו במערכת.
  • נזק שנגרם במערכת כתוצאה מהתקנה או טיפול שלא בתחנת רשת מוסמכת.
  • קריאת שירות, שמקורה אינו במערכת.
  • במקרים בהם חסר חלק במערכת.

 

 

אודות
Skylock מיגון ואיתור
פתרונות איתור לרכב
מוצרים חדשים
מוקד מבצעי
שאלות ותשובות
שאלות ותשובות נפוצות
צור קשר
דרושים
גלריות
בניית אתרים
כל הזכויות שמורות לרב בריח איתור לוויני © 2010